Splošni pogoji poslovanja

Foto video Matej Vnuk s.p

Ulica 4. maja 24,  9224 Turnišče

Zakonit zastopnik: Matej Vnuk

info@mvnuk.si

IBAN: SI56 6100 0000 3051 482  (Delavska hranilnica d.d.)

SWIFT: HDELSI22

Matična številka: 3686574000

Davčna številka:93642105

Poslovni subjekt je vpisan v Poslovni register Agencije Republike Slovenije za javnopravne

evidence in storitve (AJPES).

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino www.mvnuk.si, upravlja Matej Vnuk s.p.

Podjetje je vpisano v poslovni register RS pod matično št.

3686574000, DŠ: 93642105 (v nadaljevanju: Matej Vnuk s.p. )

Predmetni Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mvnuk.si (v nadaljevanju:

Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z vsakokrat veljavnimi Zakonom o varstvu

potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu

osebnih podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter ostale

veljavne zakonodaje (odvisno tudi od narave prodajnega artikla).

Splošni pogoji poslovanja določajo pravila delovanja spletne trgovine www.mvnuk.si,

pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca ter in spletne trgovine oz. prodajalca.

Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa – v tem primeru

v trenutku prejetja predračuna na e-mail. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej

opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in

strinjanje z njimi.

 

NAKUPOVANJE

Pri vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki:

 Ime izdelka

 Cena izdelka ter morebitna akcijska cena

 Vsebina izdelka

Naročila preko e-pošte oz. kontaktnega obrazca

Naročila preko e-pošte oz. kontaktnega obrazca morajo nujno vsebovati ime in priimek

naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov;

Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.

 

Po oddaji naročila kupec prejme po elektronski pošti potrdilo naročila in predračun. Ko je

predračun poravnan, se naročeno pošlje. Morebitne preklice naročil lahko v roku 2 ur od oddaje

naročila sporočite na naš e-naslov ali pa nas pokličete. V primeru, da kupec v dogovorjenem

roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da gre naročilo v obdelavo.

Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu

navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.

 

Prepoznava in poprava napak pred oddajo naročila

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa. To stori

preprosto s popravkom vnešenega teksta.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko kupec v 2 urah

od poslanega naročila posreduje sporočilo na elektronski naslov ali nas pokliče in spremenili

bomo naročilo.

 

Način plačila in cene

Spletna trgovina www.mvnuk.si omogoča naslednje načine plačila:

 z nakazilom na račun MATEJ VNUK S.P. po ponudbi/predračunu; po prejemu plačila

po ponudbi/predračunu gre naročilo v proces obdelave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se

izračunajo po principu CENA IZDELKA + POŠTNINA.

MATEJ VNUK S.P. se po najboljših močeh trudi, da so vsi podatki o cenah in artiklih

v spletni trgovini www.mvnuk.si ažurni in točni. V kolikor se kljub temu zgodi, da je naveden

podatek o ceni ali artiklu napačen ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo

MATEJ VNUK S.P. kupcu omogočila odstop od nakupa.

 

POGOJI IN POSTOPEK NAKUPA

Prodajna pogodba

Prodajna pogodba med MATEJ VNUK S.P. in kupcem je v spletni

trgovini www.mvnuk.si sklenjena s trenutkom, ko MATEJ VNUK S.P. kupcu pošlje

prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema

naročila). S tem trenutkom so zavezujoče cene in drugi pogoji nakupa.

Kot kupec se šteje oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje

podatkov o kupcu ni mogoče.

Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki

shranjena pri Matej Vnuk s.p. in bo dostopna prejemniku stortive na zahtevo.

 

Račun za izveden nakup

MATEJ VNUK S.P. po dostavi naročenih artiklov, kupljenih v spletni

trgovini www.mvnuk.si, kupcu pošlje tudi račun, in sicer v PDF formatu na el. naslov kupca.

Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali za ločeno odpremo znotraj enega naročila.

Na računu so navedeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, hkrati pa je navedeno obvestilo

o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila ter ob prejemu potrditve

naročila na el. naslov. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov se ne

upoštevajo.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo o sprejemu naročila.

Pri dobavi artiklov, ki niso na zalogi v skladišču prodajalca je MATEJ VNUK S.P.

izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj

dostavi artikel do MATEJ VNUK S.P.. Preko elektronske pošte kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.

MATEJ VNUK S.P. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in

naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. MATEJ VNUK S.P. lahko za preverjanje

podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno

telefonsko številko.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Matej Vnuk s.p. , ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana

sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj MATEJ VNUK S.P. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje

do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko MATEJ VNUK S.P. naročilo

kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha

veljati.

MATEJ VNUK S.P. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi

daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

MATEJ VNUK S.P. v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje. Po posebnem

dogovoru med prodajalcem in kupcem je mogoče artikel osebno prevzeti tudi na sedežu

podjetja.

Kupec je o odpremi artikla oz. o možnosti osebnega prevzema obveščen po elektronski pošti.

 

MATEJ VNUK S.P. v elektronski pošti pouči kupca tudi o pravici do odstopa od

pogodbe, ga obvesti o tem, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko

obrne v primeru pritožbe.

 

DOSTAVA

Območje dostave

Dostava na dom oziroma želeni naslov na območju Republike Slovenije.

Nakup strankam iz drugih držav članic EU se izvaja po dogovoru s stranko.

 

Dobavni rok

Podrobne podatke o dobavnem roku posameznega naročenega artikla kupec prejme v el.

pošti, s katero je naročilo potrjeno.

Dobavni rok načeloma znaša 1 do 5 delovnih dni od prejema plačila.

V kolikor se pošiljka vrne na naslov prodajalca MATEJ VNUK S.P. oz. posameznega

dobavitelja, mora kupec za ponovno dostavo kontaktirati prodajalca in plačati stroške obeh

pošiljanj.

Dostava naročenih artiklov

MATEJ VNUK S.P. (oz. posamezni dobavitelj) bo organiziral dostavo naročenega

blaga v najkrajšem možnem času. Dostavo blaga vrši Pošta Slovenije. Pošta Slovenije

običajno potrebuje do 2 delovna dneva za dostavo pošiljk. V času prazničnih časov se dostava

lahko podaljša.

Dostava se lahko izvede kamorkoli na območju Republike Slovenije.

Če prevzemnika v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljavec pustil sporočilo, na

katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

Dostava je brezplačna za vsa enkratna naročila, ki so enaka oz. presegajo vrednost 60 € z

DDV. Za naročila v vrednosti do 60 € so cene dostave odvisne od teže paketa.

0 – 200g znaša 2,90 €

201 – 2000g znaša 3,90 €

2 kg + znaša 5,50 €

Za pošiljanje graviranih steklenih predmetov kot so kozarci, vrči ipd. je dodatek za previdno

ravnanje 2€.

Cene vključujejo DDV.

Dodatni stroški prevoza, dostave ali pošiljanja lahko nastanejo, če jih ni mogoče v naprej

izračunati.

 

Poškodbe pri dostavi

Če kupec prejme poškodovan paket, mora nemudoma in brez odlašanja sprožiti postopek

reklamacije pri dostavni službi oz. pri osebi, ki je artikel pripeljala.

Skupaj s pogodbenim partnerjem se bo prodajalec MATEJ VNUK S.P. potrudil

reklamacijo rešiti v najkrajšem možnem času. V kolikor kupec ni uveljavljal škode po

navedenem postopku, lahko škodo prijavi v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa

tudi na el. naslov info@mvnuk.si.

Ob prijavi škode je potrebno zagotoviti tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje),

poškodovanega artikle, nalepke dostavljavca in natančen opis poškodbe.

 

PRAVICE POTROŠNIKA

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje

pridobitne dejavnosti) ima pravico, da pri pogodbah, sklenjenih v primeru nakupa v spletni

trgovini www.mvnuk.si, v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od

pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti naslednji

dan po dnevu prevzema artiklov. Vzorčni odstopni obrazec najdete na tej povezavi.

Svoj odstop od pogodbe potrošnik sporoči na el. naslov prodajalca info@mvnuk.si, pri

čemer mora podati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali ga pošlje na naslov podjetja:

MATEJ VNUK S.P., Ulica 4. maja 24, 9224 Turnišče. Vračilo prejetih artiklov prodajalcu

MATEJ VNUK S.P. na navedeno lokacijo v roku za odstop od pogodbe se šteje za

sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je

artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv

potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik

sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev

dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje

posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora blago pripraviti za transport ustrezno, in sicer tako, da uporabi originalno

embalažo z vsemi dodatki (kartoni, polnili, spremnimi dokumenti...). Z artikom je treba ravnati

gospodarno in pazljivo. Embalažo je potrebno pri razpakiranju / odvijanju artikla odpirati

previdno in jo hraniti v nespremenjenem stanju, dokler se kupec v celoti ne prepriča, da je

artikel ustrezen. Prav tako je treba hraniti vso spremljajočo dokumentacijo.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov

(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre

za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od

poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je

bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ali ki je bil prilagojen njegovim osebnim

 

potrebam, ali ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ali ki je hitro pokvarljiv ali kateremu

je že potekel rok uporabe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naslednjih pogodb:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva

in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim

potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo

na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico

do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik

po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo

takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih

vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se

lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na

katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega

popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih

potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno

potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago

pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in

dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo

obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je

opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s

privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od

vrnitve artikla. MATEJ VNUK S.P. vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim

sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo

drugačnega plačilnega sredstva in če MATEJ VNUK S.P. zaradi tega ne nosi nobenih

stroškov.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od

pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak

komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja posamezen artikel iz kompleta, v primeru

stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru

uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca. V primeru odstopa

od pogodbe si MATEJ VNUK S.P. pridružuje pravico do odštetja pridobljenega

prihranka. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se

razlika ne vrne, menjava pa poteka po pravilih odstopa od pogodbe za artikle iz kompleta.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je posledično strošek vračila

izdelkov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku službe za dostavo, ki jo izbere kupec.

Stroški vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti bremenijo družbo.

 

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti

prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v

obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu MATEJ VNUK S.P. sporoči tudi osebno,

o čemer mu MATEJ VNUK S.P. izda potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve

leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve,

če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali

• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

• vrne plačani znesek.

Za stvarno napako gre, kadar:

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je

bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali

model pokazan le zaradi obvestila.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila veljavnega

Zakona o varstvu potrošnikov in veljavnega Obligacijskega zakonika.

 

Navodila za vračilo reklamiranih artiklov v primeru stvarne napake

Uveljavljanje stvarne napake poteka tako, da se kupec najprej prek el. pošte

info@mvnuk.si dogovori glede vračila blaga.

Ob vračilu artikla zaradi stvarne napake prodajalcu mora kupec priložiti obrazec za vračilo

blaga. Kupec mora priložiti tudi fotokopijo računa. Reklamirano blago je treba vrniti na naslov

prodajalca: MATEJ VNUK S.P., Ulica 4. maja 24, 9224 Turnišče,

Kupec mora blago pripraviti za transport ustrezno, in sicer tako, da uporabi originalno

embalažo z vsemi dodatki ( kartoni, polnili...). Z artiklom je treba ravnati gospodarno in pazljivo.

Embalažo je treba pri razpakiranju / odvijanju artikla odpirati previdno in jo hraniti v

nespremenjenem stanju, dokler se kupec v celoti ne prepričani, da je artikel ustrezen. Prav

tako je treba hraniti vso spremljajočo dokumentacijo.

Stroške pošiljanja artiklov plača pošiljatelj, torej kupec, sam.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po

zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga

 

je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za

dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem

artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. V kolikor kupec artikla

v navedenem roku ne prevzame, se šteje, da je odstopil od pogodbe in nastopijo vse pravne

posledice takšnega odstopa od pogodbe.

Ostale pravice potrošnika

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak podrobneje urejajo določila

Zakona o varstvu potrošnikov.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Spletna trgovina www.mvnuk.si je namenjena tudi poslovnim uporabnikom oziroma

pravnim osebam. Te lahko izbirajo med široko in ugodno ponudbo na spletni strani, v primeru

večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa je pravi naslov info@mvnuk.si, kjer

se jim bo ekipa MATEJ VNUK S.P. individualno posvetila in jim pripravila prilagojeno

ponudbo.

Za nakupe pravnih oseb (za potrebe teh splošnih pogojev se tudi samostojni podjetnik šteje

za pravno osebo) prav tako veljajo predmetni Splošni pogoji poslovanja, v kolikor ni v teh

pogojih drugače določeno.

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez

razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Spletna trgovina www.mvnuk.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

• z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV);

• z nakazilom na račun MATEJ VNUK S.P. po ponudbi/predračunu;

*Pri posameznih naročilih si MATEJ VNUK S.P. pridržuje pravico zahtevati plačilo z

nakazilom na račun MATEJ VNUK S.P. po ponudbi/predračunu.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

MATEJ VNUK S.P. vseh osebne podatke svojih uporabnikov obdeluje v skladu z

Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in veljavnim

Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1).

 

Uporabnik je dolžan prodajalcu MATEJ VNUK S.P. posredovati svoje resnične in

pravilne osebne podatke. Uporabnik s sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja potrjuje, da

so osebni podatki, ki jih je navedel, resnični in pravilni.

Prodajalec na svojih spletnih straneh v nobenem primeru ne naslavlja otrok. Komunikacija ne

bo izkoriščala zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti otrok. Prodajalec ne bo

sprejemal naročil od oseb, za katere bo vedel ali sumil, da je otrok. Prav tako ne bo sprejemal

in obdeloval kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

 

PIŠKOTKI

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se

piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da

spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter

poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne

informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših

nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in

trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo

preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:

Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti

piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da

lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na

spletnih straneh.

Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim

omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna

stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.

Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja MATEJ VNUK S.P., temveč izbrani

partnerji, s katerimi prodajalec sodeluje. Ti piškotki ne zbirajo in ne pošiljajo osebnih podatkov

uporabnikov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni

vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo,

zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste

naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali

jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej

uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.

 

NAGRADNE IGRE

Organizator nagradne igre je prodajalec MATEJ VNUK S.P. Udeleženec nagradne

igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

 

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija

organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V

nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi

ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te

nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne

morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec

sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja

nagradne igre.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem

žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo

o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo,

da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V

primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh

morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne

podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v

dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator

bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi

podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za

odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu

nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi

drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec

nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti

po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade

niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje

obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne

želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh

potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi

sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni

igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varovanje osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od

udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme

 

osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili

pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v

zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko

kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za

namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev

nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da

se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre.

Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih

javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja

oziroma prevzema nagrade.

 

PRAVNO OBVSETILO

MATEJ VNUK S.P. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost

podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok

dobave ali cena spremenijo tako hitro, da MATEJ VNUK S.P. ne uspe popraviti

podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo MATEJ VNUK S.P. kupca obvestil

o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

MATEJ VNUK S.P. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka

(46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki

se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Matej Vnuk s.p.

. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake

v ceni.

Spletna trgovina www.mvnuk.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video

elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez

predhodnega pisnega dovoljenja.

 

PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV

MATEJ VNUK S.P. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Matej Vnuk s.p.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega

sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec na prodajalca MATEJ VNUK S.P. lahko obrne na elektronsko

pošto info@mvnuk.si.

Morebitna pritožba se pošlje na el. naslov info@mvnuk.si. Pritožba se obravnava po

zaupnem internem postopku. Prodajalec bo pritožbo in reklamacijo kupca reševal hitro in

učinkovito, v smislu rešitve reklamacije v obojestransko zadovoljstvo.

MATEJ VNUK S.P. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov

nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki

nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred

sodiščem. Zato si MATEJ VNUK S.P. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se

morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

MATEJ VNUK S.P. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja

potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko

sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MATEJ VNUK S.P., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na

območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno

reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe

(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov

ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prodajalec MATEJ VNUK S.P. si pridržuje pravico, da kadarkoli, brez predhodnega

obvestila, spremeni splošne pogoje poslovanja.

Matej Vnuk s.p.

Ulica 4. maja 24, 9224 Turnišče

Email: info@mvnuk.si

Tel: 031 793 009